Olen lukenut kirjailija geoffrey huntingtonin 2 ensimmäistä yönsiiven velhot-sarjan kirjaa. Ja ne olivat mahtavia. Mutta Demoninoita-kirja jäi ns. kesken.. kun…

Kysytty

Olen lukenut kirjailija geoffrey huntingtonin 2 ensimmäistä yönsiiven velhot-sarjan kirjaa. Ja ne olivat mahtavia. Mutta Demoninoita-kirja jäi ns. kesken.. kun lopussa sanottiin että jatkuu seuraavassa kirjassa! Ja minun on LUETTAVA se kirja! Onko ihan sama/oikein, jos jossakin maassa tästä kyseisestä kirjasta ei pidetty, viedä nautinto ihmisiltä jotka odottavat janoiten sarjan kolmatta osaa?!?!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hauska kuulla, että pidit kirjoista. Sarjan virallinen nimi on muuten Korppikartanon salat. Olin yhteydessä Helsingin kaupunginkirjaston hankinta- ja luettelointitoimistoon. Kolmatta osaa ei ole vielä tarjottukaan kirjastoille. Ehkä Huntington paraikaa kirjoittaa sitä. Voit rauhallisin mielin luottaa siihen, että tilaamme sen kirjastoon sarjan aikaisempien osien jatkoksi.

3 ääntä

Kommentit

Kirjasarjan kolmannen osan englanninkielinen versio löytyy nykyään sähköisenä versiona iBook ja Googlen kirjapalvelusta. Sarjan uskolliset fanit ovat varmasti kiitollisia tästä tiedosta. Kirjaa voi hakea nimellä Blood Moon.