Otsikko
Etsin kirjaa jonka haluaisin lukea uudelleen, mutta en muista nimeä enkä kirjoittajaa. Kirjassa oli muistaakseni tyttö, joka oli kuollut ja syntyi sitten…

Kysytty

Hei!
Etsin kirjaa jonka haluaisin lukea uudelleen, mutta en muista nimeä enkä kirjoittajaa.
Kirjassa oli muistaakseni tyttö, joka oli kuollut ja syntyi sitten uudelleen toisen tytön ruumissa (joka oli myös kuollut).
Muistaakseni kyse oli siitä, että tämän jälkimmäinen tyttö ja hänen vanhempansa olivat kuolleet autokolarissa (joka olikin lavastettu murha? Jos muistan oikein). Tätä murhaa ryhdyttiin sitten ratkomaan. Kyseinen kirja ei ole alkuperäisesti suomenkielinen ja sen nimi saattoi kannessa olla englanniksi.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Elena Madyn Body jumper -kirjasarjan ensimmäistä osaa Vaihdokas kuvaillaan näin:

"Vaihdokas on tarina ulkokuoren alle haudatusta salaisuudesta. Päähenkilö on nuoren naisen mieli, aave elämästä joka päättyi liian varhain."

Kirjan esittely Helmet-sivuilla:

https://armas.btj.fi/request.php?id=f55f7189859e3777&pid=9789510413111&qtype=b

Sarjan toisen osan nimi on Varjo ja kolmannen Varjelija. Voisiko tämä olla muistamasi kirja?