Kattaako linda todella kaikki suomessa olevien yliopistokirjastojen aineistotietokannat, joten jos niin on niin silloinhan ei tarvitse erikseen mennä esim…

Kysytty

Kattaako linda todella kaikki suomessa olevien yliopistokirjastojen aineistotietokannat, joten jos niin on niin silloinhan ei tarvitse erikseen mennä esim Oulun yliopiston kirjaston aineistotietokantoihin.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyllä se näin on. Näin esitetään Linda-tietokantaa:
"LINDA on yliopistokirjastojen yhteistietokanta. Se sisältää Suomen kansallisbibliografian sekä viitetiedot yliopistokirjastojen, Eduskunnan kirjaston, Varastokirjaston ja Tilastokirjaston tietokantoihin sisältyvistä kirjoista, aikakauslehdistä ja sarjoista, kartoista, visuaalisesta aineistosta, arkistoista ja elektronisesta aineistosta."