Etsin avoimen yliopiston oppimateriaalia Apple, M.V., Ball, J.S. & Gandin, L.A. 2010. The Routledge Inter-national Handbook of the Sociology of Education…

Kysytty

Etsin avoimen yliopiston oppimateriaalia
Apple, M.V., Ball, J.S. & Gandin, L.A. 2010. The Routledge Inter-national Handbook of the Sociology of Education
Löytyisikö se tätä kautta?
Kurssi alkaa jo 9.1.2020 ja oppimistehtävien ensimmäinen palautuspäivä on 28.2.2020

Vastaus

Vastattu

Kirjaa on kyllä saatavilla yliopistojen kirjastoissa. Kaukolaina maksaa 3€ + lähettäjäkirjaston kulut. Täytä Kyyti-Finnassa kaukolainalomake tai tule käymään kirjastoon niin tehdään kaukolainapyyntö. Jos täytät kaukolainapyyntölomakkeen verkossa merkitse minkä yliopiston tutkintovaatimusten mukaisesti opiskelet, koska monet yliopistojen kirjastot lainaavat kurssikirjoja vain omille opiskelijoilleen.