Otsikko
Tarvitsisin lainaksi kirjan: Bullock, K. and Wikeley, F. (2004) Whose Learning? The Role of the Personal Tutor Maidenhead: Open University Press Koska en ole…

Kysytty

Tarvitsisin lainaksi kirjan:

Bullock, K. and Wikeley, F. (2004) Whose Learning? The Role of the Personal Tutor Maidenhead: Open University Press

Koska en ole enää minkään yliopiston kirjoilla, minulla ei ole pääsyä yliopistojen vain opiskelijoille tarkoitettuihin tietokantoihin. Mistä saisin tietoa löytyisikö ko. kirjaa mistään Suomen kirjastosta ja voisiko sitä kaukolainata? Jos sitä ei löydy Suomesta, voisiko sen kaukolainata ulkomailta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirja löytyy Suomessa useammasta yliopistokirjastosta ja voit tehdä siihen oman lähikirjastosi kautta kaukolainapyynnön. Myös yliopistokirjastojen tietokantoja pääsee katsomaan kuka tahansa yliopistokirjastojen internet-sivujen kautta tai Frank-monihakupalvelun välityksellä(http://monihaku.kirjastot.fi/fi/frank/search/).