Otsikko
Kalan latinankielinen nimi on Menticirrhus undulatus. Mikä se on suomeksi?

Kysytty

Kalan latinankielinen nimi on Menticirrhus undulatus. Mikä se on suomeksi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Markku Varjo, Lauri Koli ja Harri Dahlström ovat tehneet luettelon Maailman kalojen nimet, jossa kerrotaan suomenkielinen nimi yli 8 000 tavallisimmalle kalalajille. Menticirrhus undulatus on suomeksi käännettynä Hietarummuttaja.