Huomasin vasta nyt että olen hukannut kirjastokorttini, ja että se olisi ollut noudettavissa Sellon kirjastosta 1.12 saakka. Tänään on 2. 12. Olisokohan se…

Kysytty

Hei. Huomasin vasta nyt että olen hukannut kirjastokorttini, ja että se olisi ollut noudettavissa Sellon kirjastosta 1.12 saakka. Tänään on 2. 12. Olisokohan se siellä vielä maanantaina?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Asiakastiedoissanne lukee nyt että kortti on noudettavissa 1.2.13 astin Sellon kirjastosta. Saat sen alemman kerroksen palvelutiskiltä. tervetuloa!