HelMet ekirjahausta löytyy seuraava teos. Kuitenkin tiedoissa on teksti: kirja ei ole lainattavissa. Miten saisin tämän kirjan lainattua ekirjana? Teoksen…

Kysytty

Hei
HelMet ekirjahausta löytyy seuraava teos. Kuitenkin tiedoissa on teksti: kirja ei ole lainattavissa. Miten saisin tämän kirjan lainattua ekirjana?

Teoksen nimi Haastattelun analyysi / Johanna Ruusuvuori & Pirjo Nikander & Matti Hyvärinen (toim.)
Julkaisutiedot Tampere : Vastapaino, 2010

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

HelMet-kirjastojen e-kirjojen lainaamiseen tarvitset HelMet-kirjastokortin, jonka voi saada Helsingin, Espoon, Vantaan tai Kauniaisten kaupunginkirjaston palvelupisteestä. Kortin saa esittämällä kuvallisen henkilöllisyystodistuksen. Kortin saaminen edellyttää Suomessa sijaitsevaa osoitetta, mutta pääkaupunkiseudulla ei tarvitse asua kortin hankkiakseen. Korttia ei kuitenkaan pysty saamaan mitenkään ilman kirjastossa käymistä.

E-kirjoja pystyy lainaamaan HelMet-kirjastokortissa olevalla kortin numerolla ja nelinumeroisella pin-koodilla. Niiden avulla kirjaudutaan järjestelmään sisälle.