Otsikko
Haluaisin tietää jos Turun pääkirjastossa on kirja nimeltä ... The Gift of Rain, kirjailija Tan Twan Eng.

Kysytty

Haluaisin tietää jos Turun pääkirjastossa on kirja nimeltä ... The Gift of Rain, kirjailija Tan Twan Eng.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti kysymääsi kirjaa meiltä ei löydy, Turkuun on tällä hetkellä hankittu vain kirjailijan uudempi teos, The Garden of Evening Mists.

Vastaavia tarkistuksia kirjojen saatavuuteen Turussa ja muissa Vaski-kirjastoissa voit tehdä Vaski -verkkokirjastossa osoitteessa www.vaskikirjastot.fi. Saman sivun kautta voit myös tarvittaessa tehdä kaukolainapyynnön tai hankitaehdotuksen, linkit näihin palveluihin löydät sivuston osuudesta "Asiakkaana kirjastossa".