Otsikko
Onko aikakauslehtiä enää mahdollista lukea e-kirjaston kautta tietokoneelta?

Kysytty

Onko aikakauslehtiä enää mahdollista lukea e-kirjaston kautta tietokoneelta?

Vastaus

Vastattu

E-kirjastosta vastaa Kansalliskirjasto. Tällä hetkellä e-kirjasto ei toimi selainversiona, mutta tarkemmin siitä, koska e-kirjasto saadaan toimimaan selaimessa osaa vastata Kansalliskirjaston henkilökunta, https://www.kansalliskirjasto.fi/fi/e-kirjasto/e-kirjaston-yhteystiedot, e-kirjasto-posti@helsinki.fi.