Haluaisin lainata/varata seuraavan kirjan: Hoiva, kiintymys ja lapsen kehitys / Erja Rusanen. Tiedot tulevat näkyviin, mutta kirjaa ei voi varata. Eikä kirjaa…

Kysytty

Hei, Haluaisin lainata/varata seuraavan kirjan: Hoiva, kiintymys ja lapsen kehitys / Erja Rusanen. Tiedot tulevat näkyviin, mutta kirjaa ei voi varata. Eikä kirjaa vielä ole teillä, on ilmeisesti aika uus?. Onko niitä mahdollisesti tulossa myöhemmin? Asun Helsingissä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Juuri näin on, kirja on uusi ja vasta tulossa kirjastoihin. Sen voi varata, kun kirjastojen kappaleet näkyvät Helmet-verkkokirjastossa. Tähän ei todennäköisesti mene viikkoa, paria kauempaa.