Otsikko
Etsin yhtä tiettyä lastenkirjaa. En muista siitä paljon, mutta muistan sen olleen kuvitettu, ei kovin pitkä ja se sisälsi runoja/loruja. Sanoisin, että…

Kysytty

Hei! Etsin yhtä tiettyä lastenkirjaa. En muista siitä paljon, mutta muistan sen olleen kuvitettu, ei kovin pitkä ja se sisälsi runoja/loruja. Sanoisin, että kyseinen kirja on julkaistu ennen vuotta 2010. Kirja oli suomenkielinen, mutta en tiedä onko se alun perin kirjoitettu suomeksi.

Muistan kyseisestä kirjasta nämä kaksi kohtaa:
"Sukattaa sukattaa, toinen sukka antakaa!"
"Aina kun löydän luun, unohdan kaiken muun" (Tästä lauseesta en ole 100-varma, mutta muistaakseni se meni jotenkin näin.)

Minä ja perheeni olisimme ikionnellisia, jos tämä kirja löytyisi. Olemme vuosia etsineet kyseistä kirjaa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti kukaan vastaajistamme ei tunnistanut kyseistä kirjaa. Yritin myös selailla lorukirjoja, mutta kyseisiä lorupätkiä ei löytynyt. Mikäli muistat jotain sen kansikuvasta, voit yrittää etsiä kirjaa Kirjasampoon listatuista lasten lorukirjoista: https://www.kirjasampo.fi/fi/search/kulsa/lastenkirja%20suomi%20obj:kok…