Minulla oli lapsuudessani 1960-luvulla lasten lorukirja, jonka nimi oli Kiss kiss kippurahäntä ja se oli silloin minulle hyvin tärkeä. Muistan siitä monia…

Kysytty

Minulla oli lapsuudessani 1960-luvulla lasten lorukirja, jonka nimi oli Kiss kiss kippurahäntä ja se oli silloin minulle hyvin tärkeä. Muistan siitä monia lorun pätkiä, ja siksi, eli ihan nostalgiasyistä, olisin halukas löytämään tai edes näkemään kirjan. Olen yrittänyt sitä guuglailla, mutta tuolla nimellä löytyy vain joku vanha kaskukirja. Löytyisikö kirjastoihmisiltä parempaa tietoa?

Vastaus

Vastattu

Olisikohan kyseessä vuonna 1959 ilmestynyt lastenkirja Kiis kiis kippurahäntä. Kirjan on toimittanut Elli-Kaija Köngäs ja kuvittanut Pirkko Koski.

Kiis kiis kippurahäntä Helmetissä