Otsikko
Muustaakseni 90-luvulla oli jonkin aikaa pinnalla kappale, joka alkoi moottorin äänellä ja jossa mies ajoi onnellisena autobahnalla kunnes ohi ajoi Porsche,…

Kysytty

Muustaakseni 90-luvulla oli jonkin aikaa pinnalla kappale, joka alkoi moottorin äänellä ja jossa mies ajoi onnellisena autobahnalla kunnes ohi ajoi Porsche, jolloin miehen ohitusraivo nousi ja kappale päättyykin mielenvikaisiin tunnelmiin. Mikä tämä kappale voisi olla? Kukaan tuttuni ei sitä muista.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei! Pahoittelut että vastaamisessa kesti näin kauan, mutta nyt eivät edes kirjastonhoitajat valitettavasti löytäneet vastausta.

Lähin osuma oli Kraftwerk-yhtyeen kappale Autobahn, joka alkaa moottorin äänellä ja sitten ajetaan leppoisasti autobahnilla. Mutta Porsche-kohtaus puuttuu.

Terveisiä musiikkiosastolta