Otsikko
Etsin runoa, jossa sanoina on: Tuo tyttö jota rakastan hän ruusunnuppu on, hän alkaa kohta kukkia.... sen seuralaiset ....matara ja ...on,... enempää tietoa…

Kysytty

Etsin runoa, jossa sanoina on:

Tuo tyttö jota rakastan hän ruusunnuppu on,

hän alkaa kohta kukkia....

sen seuralaiset ....matara ja ...on,...

enempää tietoa minulla ei valitettavasti ole...

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseinen runo sisältyy Kerttu-Kaarina Suosalmen kirjoittamaan satuun Tuo tyttö jota rakastan. Sadun voi lukea Kerttu-Kaarina Suosalmen teoksesta Sadun lintu ja Takkutukka: tarinoita pienistä tytöistä sekä satukokoelmasta Aurinkoiset kesäsadut.