Enni Mustosen tyylisiä kirjoja kaipaan. Olisko vinkkejä?

Kysytty

Hei! Enni Mustosen tyylisiä kirjoja kaipaan. Olisko vinkkejä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Enni Mustosen lukijoista monet ovat lukeneet myös mm. Johanna Valkaman ja Paula Havasteen kirjoja. Suosittuja historiallisen romaanin taitajia ovat myös Kristiina Vuori, Kaari Utrio, Pirjo Tuominen ja jo edesmennyt Laila Hietamies/Hirvisaari. Uudemmista tulokkaista Ann-Christin Antellin Puuvillatehdas-sarja ja R.M. Rosenbergin Hakoisten naiset -sarja ovat keränneet paljon kehuja.