Onkohan tästä Martti Haavion Tiina tonttutyttö ja Timo tonttupoika -sadusta tehty runoa ja jos on niin mistä sen voisi löytää

Kysytty

Onkohan tästä Martti Haavion Tiina tonttutyttö ja Timo tonttupoika -sadusta tehty runoa ja jos on niin mistä sen voisi löytää

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Martti Haavion teoksesta Iloinen lorukirja (Wsoy, 1984) löytyy ainakin runo nimeltä "Tiina tonttutyttö". Runossa kerrotaan myös Timo Tonttupojan vaiheista.