Etsin (kreikankielistä) ulkomaalaisille tarkoitettua kreikan kielen oppikirjaa. Sitä käytetään lähinnä yliopistotasoisessa opetuksessa. Kirjan nimi alkaa…

Kysytty

Etsin (kreikankielistä) ulkomaalaisille tarkoitettua kreikan kielen oppikirjaa. Sitä käytetään lähinnä yliopistotasoisessa opetuksessa. Kirjan nimi alkaa luultavasti Nea.... Kiitollinen avusta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä varmaankin Ta nea ellinika gia xenous. Pääkaupunkiseudun
aineistotietakannasta http://www.libplussa.fi sopivaa painosta ja saatavuutta etsiessäsi, sinun kannattaa kirjoittaa nimekekenttään ta nea# tai Xenous tai asiasanakenttään kreikan kieli, koska kysisiä kirjoja ja kasettipaketteja on luetteloitu perin vaihtelevin käytännöin. |
|