Minulla on kolme vihkoa viisikymmentä luvulta. Kaunokirjoituksen opetteluun. Kannessa lukee Uusi kirjoitusjärjestelmä vihko 3. Laatineet Y.Somerniemi, A.Sainio…

Kysytty

Minulla on kolme vihkoa viisikymmentä luvulta. Kaunokirjoituksen opetteluun. Kannessa lukee Uusi kirjoitusjärjestelmä vihko 3. Laatineet Y.Somerniemi, A.Sainio ja A.Huuskonen. Netistä ei löydy kuvahaulla yhtään samanlaista vihkoa. Minkähän arvoisia mahtaisivat olla kun ovat täydellisessä kunnossa? Takana lukee Koulutarpeiden keskusliike osakeyhtiö.

Vastaus

Vastattu

Tietoa juuri kysymäsi nimisistä vihkoista emme löytäneet, mutta voisiko tämä antikvariaatti.net-sivustolla myynnissä olevat kirja olla samankaltainen? Julkaisija on Koulutarpeiden keskusliike osakeyhtiö, kirjan (tai vihkon) nimi on Suomen koulu Kirjoitusjärjestelmä nr. 4. Tämän kirjan myyntihinta on 5 euroa:

https://www.antikvariaatti.net/tuotteet/407572