Haen ruotsinkielen oppimiseen tarkoitettua materiaalia. Mielessä olisi sellainen cd-rom versio jossa olisi puhetta ruotsiksi sekä tekstit ruotsiksi ja…

Kysytty

Haen ruotsinkielen oppimiseen tarkoitettua materiaalia. Mielessä olisi sellainen cd-rom versio jossa olisi puhetta ruotsiksi sekä tekstit ruotsiksi ja mahdollisesti suomeksi eli näkisin puheen myös tekstinä, en tiedä onko tällaista cd:tä tehty, mutta jos on olisin erittäin halukas sen lainaamaan. Mikäli tällaista ei ole myös muu cd-rom materiaali ko. aiheesta kiinnostaa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voit etsiä kielikursseja Turun kaupunginkirjaston kokoelmista osoitteessa http://www.turku.fi/kirjasto/
Hae asiasanaparilla ruotsin kieli sekä hakutekijällä
kielikurssi.
Teosten luettelokortit antavat mm. tietoja tallennusmuodoista. Haulla löytyy esim. teokset Opi ruotsia (cd-rom) ja Varför inte! (cd-äänilevy).