Moikka! Olen menossa lukioon ja haluaisin lainata teiltä joitain lukion kirjoja. Voinko koulussa käyttää kirjaston kirjoja? Meillä on kuusi jaksoa ja yksi…

Kysytty

Moikka! Olen menossa lukioon ja haluaisin lainata teiltä joitain lukion kirjoja. Voinko koulussa käyttää kirjaston kirjoja? Meillä on kuusi jaksoa ja yksi jakso kestää noin puolestatoista kuukaudesta kahteen kuukauteen, onko mahdollista lainata niin kauaksi aikaa pari kirjaa? Muuten kirjat maksavat niin paljon...jos voisin lainata kirjastosta joka jaksolle edes pari kirjaa niin helpottaisi budjettia huomattavasti!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyllä voit käyttää koulussa kirjastonkirjoja, jos teet merkintäsi ja tehtäväsi esimerkiksi omaan vihkoosi. Kirjojen yleinen laina-aika on 28 vuorokautta ja lainan voi uusia kolme kertaa, jos kirjasta ei ole varauksia. Uusia voit HelMet-verkkokirjastossa, kirjastossa tai kirjastoautossa.

HelMet-kirjastojen käyttösäännöt: http://www.helmet.fi/fi-FI/Info/Asiakkaana_kirjastossa/HelMetkirjaston_…