Etsin Gavriil Trojepolskin romaaniin "Bim mustakorva" perustuvaa elokuvaa. Onko siitä tehty enemmän kuin yksi elokuvaversio? Onko kyseinen elokuva myynnissä ja…

Kysytty

Etsin Gavriil Trojepolskin romaaniin "Bim mustakorva" perustuvaa elokuvaa. Onko siitä tehty enemmän kuin yksi elokuvaversio? Onko kyseinen elokuva myynnissä ja mistä sen voisi löytää?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Stanislav Rostotskyn v.1970 ohjaama elokuva "Bim mustakorva" on lainattavissa Turun kaupunginkirjaston lasten- ja nuortenkirjastosta. Elokuvia voit hakea kirjaston nettisivuilta
http://borzoi.kirja.turku.fi/Intro?formid=form1
Kirjasta ei tietääksemme ole tehty muita elokuvaversioita. Jos haluat ostaa filmin, sinun kannattaa kysellä hyvin varustetuista videoliikkeistä.