Otsikko
Emme ole löytäneet kotoa pojan lainaamaa kirjaa Kikattele kippurassa, jossa tuli 17.9. maksimimäärä uusintoja täyteen. En kyllä ole varma onko kirja edes…

Kysytty

Hei.

Emme ole löytäneet kotoa pojan lainaamaa kirjaa Kikattele kippurassa, jossa tuli 17.9. maksimimäärä uusintoja täyteen.

En kyllä ole varma onko kirja edes tullut kirjastosta kotiin.

Miten menetellään?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sinun kannattaa tulla keskustelemaan asiasta kirjaston lastenosastolle.