Löytyisköhän vielä jostain Kim Il Sungin propagandakirjaa Pohjois-Koreasta? Niitä tuli aikanaan (ehkä 1980-luvulla) kirjastoihin melko usein. Kirjat olivat…

Kysytty

Löytyisköhän vielä jostain Kim Il Sungin propagandakirjaa Pohjois-Koreasta? Niitä tuli aikanaan (ehkä 1980-luvulla) kirjastoihin melko usein. Kirjat olivat hienosti sidottuja, punakantisia ja suomenkielisiä. Tuskin kukaan niitä luetteloi, mutta joku saattaa olla säilynytkin. Olen lukenut melkein kaiken tuosta käsittämättömästä maasta ja nyt olisi kiva selailla pohjoiskorealaista "hengenravintoa".
Ex-kirjastonhoitaja

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kaustisen kunnankirjastossa näitä kirjoja ei ole, mutta monista kirjastoista eri puolilta Suomea kirjoja löytyy. Frank-monihaun kautta löydät kirjat ja kirjastot:

http://monihaku.kirjastot.fi/frank/search/Maakuntakirjastot

Voit pyytää kirjoja kaukolainaan oman lähikirjastosi kautta.