Löytyykö mistään kirjastosta teosta Maahanmuuttajaoppilaiden huomioiminen aineenopetuksessa (2009) ? En ainakaan Frank-hausta löytänyt.

Kysytty

Löytyykö mistään kirjastosta teosta Maahanmuuttajaoppilaiden huomioiminen aineenopetuksessa (2009) ? En ainakaan Frank-hausta löytänyt.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysymääsi kirjaa ei löydy kansallisbibliografia Fennicasta, josta periaatteessa löytyy kaikki Suomessa ilmestynyt kirjallisuus. Siksi vähän epäilen, onko kirjaa edes lainkaan ilmestynyt tuolla nimellä. Internetissä ainoa varsinainen viittaus kirjaan on osoitteessa https://avoin.korppi.jyu.fi/kotka/course/student/generalCourseInfo.jsp?…, jossa kirjan mainitaan ilmestyvän elokuussa 2009. Toimittajiksi mainitaan Ilona Kuukka ja Katriina Rapatti. Samojen henkilöiden toimittamana on ilmestynyt vuonna 2009 artikkelikokoelma ”Yhteistä kieltä luomassa: suomea opetteleva opetusryhmässäni” (Opetushallitus, 2009). Mahtaisiko kyse olla juuri tuosta teoksesta? Tulisi nimittäin mieleen, että kenties kirjan nimi olisi saattanut vaikka vaihtua ennakkoon ilmoitetusta nimestä. Jos tarvitset kirjaa juuri tuota kurssia varten tai jos se on muiden opintojen kirjalistassa, kannattaa varmaan varmistaa opettajalta, onko kirjalista ajan tasalla.