Ellibs.com lähetti sähköpostin, että "aces, warriors and wingmen" See all 1 image(s) Share your own customer images Search inside this book Aces, Warriors…

Kysytty

Ellibs.com lähetti sähköpostin, että "aces, warriors and wingmen" See all 1 image(s)
Share your own customer images
Search inside this book
Aces, Warriors and Wingmen: The Firsthand Accounts of Canada's Fighter Pilots in the Second World War [Hardcover -OLisi laianttavissa Elib- eli verkkokirjana omassa kirjastossani.
Mistä sitä voin kysyä? En ole löytänyut sitä tiedoistani. Pitääkö vielä odotella sitä?
Ei Kiirettä

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei !

Vastaus tarkoittaa vain, että kirja on lainattavissa e-kirjana Ellibs-verkkokirjastosta. Sinne pääset osoitteesta www.helmet.fi esim. klikkaamalla etusivun oikeassa laidassa olevaa kuvaa, jossa lukee Ellibs. Kirjautumiseen tarvitsette kirjastokortin numeron ja pin-koodin. Jos teillä ei ole jälkimmäistä, sen saa lähimmästä kirjastosta, henkilöllisyystodistus mukaan.