Onko tietoa kauanko Satakirjastot e-aineistojen nettiyhteys on poissa toiminnasta?

Kysytty

Onko tietoa kauanko Satakirjastot e-aineistojen nettiyhteys on poissa toiminnasta?
kirjautuminen e-aineistoihin ei toimi.

Vastaus

Vastattu

Soitin Ulvilan kirjastoon, joka on osa Satakirjastojen kimppaa ja kysyin asiaa.

Vika oli ollut viime viikonloppuna harmillinen, mutta onneksi lyhyt. Nyt Ellibsin pitäisi taas toimia.

Jos e-aineistoihin ei vieläkään pääse, voit soittaa lähimpään Satakirjastoon. Tässä Ulvilan numero 02-6774 681