Miten voin lukea e-book? Olen kirjan sivulla mutta en tiedä miten voin alkaa lukemaan kirjaa. Älykäs johtamisen 7.0 olisi kirja

Kysytty

Miten voin lukea e-book?
Olen kirjan sivulla mutta en tiedä miten voin alkaa lukemaan kirjaa.
Älykäs johtamisen 7.0 olisi kirja

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ellibs-kokoelman kirja Älykäs johtaminen 7.0 - Miten kasvaa viisaaksi johtajaksi? on tällä hetkellä lainassa. Kirja on taas saatavilla 07.09.2013. Kun kirjan tiedoissa on rivi: "Laina-aika 1 päivä 14 päivää" on kirja lainattavissa. Ellibs-kokoelman kirjoja ei voi varata.

Ellibs esittely: http://www.helmet.fi/fi-FI/Ekirjasto/Kirjat/Ekirjapalvelut_esittelyssa(…