Osaisitko suositella trilogioita, jotka löytyvät e-kirjoina. Tyylilaji vapaa. Kortit löytyvät Helsingin ja Tampereen kirjastoihin.

Kysytty

Hei,
Osaisitko suositella trilogioita, jotka löytyvät e-kirjoina. Tyylilaji vapaa. Kortit löytyvät Helsingin ja Tampereen kirjastoihin.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Trilogioita voi hakea Ellibskirjastosta hakusanalla "trilogia". Tuosta hakutuloksesta jää kylläkin osa pois, koska kaikkien kuvauksesta ei viittausta trilogiaan löydy. Yksi tällaisista on Kotkansilmä -kartanoromaanitrilogia, joka löytyy hakusanalla Kotkansilmä. Myöskään Enni Mustosen Paimentyttö - Lapsenpiika - Emännöitsijä trilogia ei löydy trilogia hakusanalla, mutta on mukavaa kesäluettavaa.