Olen kirjautunut ellibsiin puhelimellani ja olen päässyt siirtymään ellibsiin automaattisesti. Nyt puhelin kyselee kirjautumistietoja, mutta olen unohtanut pin…

Kysytty

Hei, olen kirjautunut ellibsiin puhelimellani ja olen päässyt siirtymään ellibsiin automaattisesti. Nyt puhelin kyselee kirjautumistietoja, mutta olen unohtanut pin-koodini. Kuinka saan tietooni pin-koodini tai uuden pin-koodin?

Vastaus

Vastattu

Hei

Ellibsillä on "Pyydä uusi salasana"-toiminto, jonka kautta voit saada uuden salasanan sähköpostiisi. Jos tämä ei jostain syystä onnistu, kehotan ottamaan yhteyttä Ellibsiin.