En pääse enää jatkamaan jo aloitetun kirjan lukemista Ellibs-sovelluksessa vaikka laina-aikaa on jäljellä.

Kysytty

Hei
Olen käyttänyt ellibsiä muutaman viikon puhelimen sovelluksessa. Minulla on pari teosta lainassa. Nyt en kuitenkaan pääse enää jatkamaa jo aloitetun kirjan lukemista, tiedosto ei avaa/lataa. (Olen jo ladannut tiedoston aikaisemmin ja lukenut kirjaa). Uudelleenkäynnistys ym. Ei myöskään auta. Laina-aikaa on jäljellä. Mikä siis seuraavaksi avuksi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suosittelen lähettämään kysymyksesi suoraan Ellibsin asiakaspalveluun. Saat heihin yhteyden kun lähetät sähköpostia osoitteeseen support( a t )ellibs.com (korvaa osoitteessa kohta "( a t )" merkillä @.