En pääse enää jatkamaan jo aloitetun kirjan lukemista Ellibs-sovelluksessa vaikka laina-aikaa on jäljellä.

Kysytty
8.9.2018

Hei
Olen käyttänyt ellibsiä muutaman viikon puhelimen sovelluksessa. Minulla on pari teosta lainassa. Nyt en kuitenkaan pääse enää jatkamaa jo aloitetun kirjan lukemista, tiedosto ei avaa/lataa. (Olen jo ladannut tiedoston aikaisemmin ja lukenut kirjaa). Uudelleenkäynnistys ym. Ei myöskään auta. Laina-aikaa on jäljellä. Mikä siis seuraavaksi avuksi?

Vastaus

Vastattu
12.9.2018
Päivitetty
12.9.2018

Suosittelen lähettämään kysymyksesi suoraan Ellibsin asiakaspalveluun. Saat heihin yhteyden kun lähetät sähköpostia osoitteeseen support( a t )ellibs.com (korvaa osoitteessa kohta "( a t )" merkillä @. 

0 ääntä
Oliko vastauksesta sinulle hyötyä?
Asiasanat
 
Haluatko jättää uuden kysymyksen? Lähetä se kysymyslomakkeen kautta.

Kommentoi vastausta

Ei muotoiluja

  • Sallitut HTML-tagit: <i> <b> <s>
  • Rivit ja kappaleet päätetään automaattisesti.
  • Verkko- ja sähköpostiosoitteet muutetaan automaattisesti linkeiksi.