Lainataanko espoossa ekirjoja ipadille ja miten systeemi toimii. En löytänyt asiaa sivuiltanne.

Kysytty

Lainataanko espoossa ekirjoja ipadille ja miten systeemi toimii. En löytänyt asiaa sivuiltanne.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

E-kirjojen lainaus noin viikon ikäisessä uudistetussa HelMet -sivustossa ei toimi viel, valitettavasti. Toivomme saavamme e-kirjojen lainauksen toimimaan mahdollisimman pian. Kun palvelu toimii taas tältäkin osin, kannattaa HelMet-kirjaston e-kirjat ladata iPadin Bluefire -reader -nimiseen ohjelmaan. Ohjelman saa ilmaiseksi iPadin sovelluskaupasta (kuvakse App store).