Web-origosta löytyy haluamani SÄHKÖINEN KIRJA Karttulan - Salli-verkkokirjastosta ja Kuopion - Salli-verkkokirjastosta. FINE, AUBREY H.2006 :HANDBOOK ON…

Kysytty

Hei! web-origosta löytyy haluamani SÄHKÖINEN KIRJA Karttulan - Salli-verkkokirjastosta ja Kuopion - Salli-verkkokirjastosta.

FINE, AUBREY H.2006 :HANDBOOK ON ANIMAL-ASSISTED THERAPY : THEORETICAL FOUNDATIONS AND GUIDELINES FOR PRACTICE

Miten pääsisin lukemaan kirjaa, kotipaikkakuntani on Jyväskylä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sähköiset kirjat ovat omalle tietokoneelle ladattavia PDF-tiedostoja. Kokoelmissamme olevien sähköisten kirjojen lainaaminen edellyttää Kuopion kaupunginkirjaston kirjastokorttia ja pin-koodia. Pin-koodin saa vain kirjaston toimipisteistä henkilöllisyytensä todistamalla. Sitä ei anneta puhelimitse eikä sähköpostitse. Kirjojen lukemiseen vaadittava lukuohjelma (vähintään Adobe Reader 6.0, Adobe Reader 8.0 vaatii lisäksi ilmaisen Adobe Digital Editions-ohjelman) voidaan ladata ilmaiseksi Ellibsin sivuilta kirjan lainaamisen yhteydessä.
Ks. http://www.kuopio.fi/net.nsf/TD/180706101830625?OpenDocument