Heips, harjoittelen menoa e-kirjoja lukemaan. Mitähän varten systeemi (ebib) ei ota minua takaisin, jos joudun pois sivulta. Yritän laatia selkeää ja…

Kysytty

Heips, harjoittelen menoa e-kirjoja lukemaan.

Mitähän varten systeemi (ebib) ei ota minua takaisin, jos joudun pois sivulta. Yritän laatia selkeää ja yksityiskohtaista ohjetta muutamille senioreille e-kirjoihin pääsyyn. Herjaa, että minulla on toinen istunto. Olen miehenikin kirjastokorttia käyttänyt tähän leikkimiseen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Aluksi kannattaa tarkistaa käytettävä internet-selain. On suositeltavaa käyttää selaimen uusinta versiota. Voit myös kokeilla käyttää palvelua jollain toisella selaimella nähdäksesi, ilmeneekö ongelma myös muilla selaimilla. Selaushistoriatietojen poistamisesta voi myös olla apua.

Lisätietoa löydät Ebib-palvelun usein kysytyistä kysymyksistä: http://www.helmet.fi/fi-FI/Digihelmet/Ebibpalvelun_UKK%285828%29

tai Ebib-palvelun Facebook-sivulta: https://www.facebook.com/Ebibkirjasto