Otsikko
Miksi "taskukirjastossani" on varatuille kirjoille eri "hae viimeistään" päivä kuin helmet-palvelussa? olen ihmetellyt kun menen hakemaan kirjaa ja sitä ei ole…

Kysytty

Miksi "taskukirjastossani" on varatuille kirjoille eri "hae viimeistään" päivä kuin helmet-palvelussa? olen ihmetellyt kun menen hakemaan kirjaa ja sitä ei ole siellä enää…?
samoin lainattujen kirjojen eräpäivät ovat erit?
Olkaa hyvä ja hoitakaa asia kuntoon! Kiitos.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kiitos palautteesta. Lähetin sen eteenpäin parhaiten asiaa tuntevalle henkilölle, ja hän vastaa sinulle pikapuoliin.