5-vuotias poikani haluaisi lainata kirjan, jonka opeilla hänestä tulisi parempi salapoliisi :) Missä kirjassa kerrottaisiin johtolankojen keräämisestä ym…

Kysytty

5-vuotias poikani haluaisi lainata kirjan, jonka opeilla hänestä tulisi parempi salapoliisi :) Missä kirjassa kerrottaisiin johtolankojen keräämisestä ym. salapoliisitaidoista lapsille sopivassa muodossa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tässä muutama hyvä lasten salapoliisikirja. Osa kirjoista on enemmänkin kertomuksia kuin tietokirjoja, mutta kuvistakin voi löytyä hyviä vinkkejä salapoliisin työhön. Kirjat löytyvät Porvoon kirjastoista.

- Etsiväkerho Hurrikaanin käsikirja / Jari Mäkipää
- Konstan etsivätoimisto, Tuula Kallioniemi
- Salapoliisin käsikirja, tekijät Anne Civardi, Judy Hindley, Angela Wilkes, Donald Rumbelow ja Heather Amery
- Salapoliisitieto / Erich Ballinger
- Santtu salapoliisi / Richard Scarry
- Miina ja Manu salapoliiseina / Teutori