Otsikko
Yritin varata aineistoa Helmetistä, mutta kirjastokorttini numeroa ei hyväksytty. Kortti on vanha enkä ole käyttänyt sitä pitkään aikaan, sillä asioin yleensä…

Kysytty

Hei, Yritin varata aineistoa Helmetistä, mutta kirjastokorttini numeroa ei hyväksytty. Kortti on vanha enkä ole käyttänyt sitä pitkään aikaan, sillä asioin yleensä Kirkkonummella, jossa on oma kirjastokortti. Mikähän on pielessä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helmet-kirjastokortti lakkaa toimimasta, jos asiakas ei ole käyttänyt sitä kolmeen vuoteen. Uuden saat maksutta käymällä jossain helmet-kirjaston toimipisteessä pääkaupunkiseudulla. Henkilöllisyys on todistettava. Kortti on maksuton.