Yritin äsken muokata omia tietojani eli etunimeni olisin halunnut muuttaa kutsumanimen mukaan. Se ei kuitenkaan onnistunut, miksi? Käytän kutsumanimenäni…

Kysytty

Hei, yritin äsken muokata omia tietojani eli etunimeni olisin halunnut muuttaa kutsumanimen mukaan. Se ei kuitenkaan onnistunut, miksi? Käytän kutsumanimenäni toista etunimeäni, Kaarina-nimeä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjastokorttia hankittaessa asiakastietoihinne tallennettujen nimitietojen muokkaaminen ei onnistu verkkokirjaston kautta omiin tietoihin kirjautumalla. Nimenmuutokset asiakastietoihin voi tehdä vain virkailija asioidessanne kirjastossa paikan päällä.