Otsikko
Yritan vaihtaa salasanani mutta se ei onnistu, koska luodessani kirjastotilin tuo sähkopostiosoite ei ole enää voimassa.

Kysytty

Yritan vaihtaa salasanani mutta se ei onnistu, koska luodessani kirjastotilin tuo sähkopostiosoite ei ole enää voimassa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Salasanan vaihtaminen onnistuu Helmet-verkkokirjastossa vain, mikäli kirjastolla on ajantasainen sähköpostiosoitteenne. Mikäli näin ei ole, teidän pitäisi kaydä missä tahansa Helmet-kirjastossa uusimassa salasana. Varatkaa mukaan voimassa oleva henkilötodistus.

https://www.helmet.fi/fi-FI/Info/Usein_kysyttya/Usein_kysyttya__ongelma…