Otsikko
Olen työharjoittelussa Turussa helmikuun loppuun asti. Asun virallisesti Uudessakaupugissa, mutta asustelen tätini luona harjoittelun ajan. Voisinko saada…

Kysytty

Olen työharjoittelussa Turussa helmikuun loppuun asti. Asun virallisesti Uudessakaupugissa, mutta asustelen tätini luona harjoittelun ajan. Voisinko saada Turun kirjastokortin? Miten? Mistä? Maksaako jotain?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voit saada Turun kirjastokortin, mikäli sinulla on osoite Turussa. Saat kortin mistä tahansa Turun kaupunginkirjaston toimipisteestä esittämällä kuvallisen henkilöllisyystodistuksen. Ensimmäinen kirjastokortti on maksuton. Lisätietoja kirjastokortista saat kotisivultamme http://www.turku.fi/kirja/ kohdasta "käyttöopas".