Otsikko
Onko Jyväskylän kaup.kirjaston Pienessä luentosalissa piirtoheitin, ja onko se käyttökunnossa (ei siis johdot hakusessa tms.)? Onko siellä vahtimestari…

Kysytty

Onko Jyväskylän kaup.kirjaston Pienessä luentosalissa piirtoheitin, ja onko se käyttökunnossa (ei siis johdot hakusessa tms.)? Onko siellä vahtimestari lauantaisin, jolloin meillä on kirjallisuustapahtumia? Ensimmäinen niistä on huomenna klo 12.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Jyväskylän kaupunginkirjaston pienessä luentosalissa on käyttökuntoinen piirtoheitin. Vahtimestari ei ole talossa lauantaisin, mutta silloin lehtilukusalin virkailija huolehtii tiloista.