Mikä kirja tämä on? Tarina menee jotenkin näin: nainen saa diagnoosin parantumattomasta syövästä, hän muuttaa hotelliin ja katselee komedioita nauraen niille…

Kysytty

Mikä kirja tämä on? Tarina menee jotenkin näin: nainen saa diagnoosin parantumattomasta syövästä, hän muuttaa hotelliin ja katselee komedioita nauraen niille päivät pitkät, sitten jotain ihmeellistä tapahtuu ja syöpä katoaa. Kuka on kirjailija ja mikä kirja on kyseessä?

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti kuvaukseesi sopivaa teosta ei löytynyt. Ehkä pystyt itse jäljittämään teoksen selaamalla aiheesta kirjoitettujen kaunokirjallisten teosten hakulistoja.

Tässä on linkki Vanamokirjastojen aineistohakuun hakusanalla syöpätaudit:
Hakutulos - Vanamo-kirjastot (vanamokirjastot.fi)

Suomalaisten kirjastojen valtakunnallisesta kirjallisuuden verkkopalvelu Kirjasammosta voi olla apua. Tässä on linkki Kirjasampoon hakusanalla syöpätaudit:
Haku | Kirjasampo

Syöpää käsittelevästä suomenkielisestä kaunokirjallisuudesta on kysytty tässä palvelussa aikaisemmin. Voit katsoa halutessasi tämän vastauksen tästä linkistä:
Olen tekemässä mahdollisimman täydellistä listaa suomeksi ilmestyneestä syöpää käsittelevästä kaunokirjallisuudesta ja elämäkerroista. Ajallisesti… | Kysy kirjastonhoitajalta (kirjastot.fi)

0 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Kirjasta en tiedä, mutta onhan se tositarina miehestä, joka sairasti jotakin nivelsairautta ja sydänvikaa ja parantui katselemalla hassuja ja mukavia leffoja, nauttimalla C-vitamiinia ja terveellistä ravintoa. Kuoli lopulta sydänkohtaukseen elettyään paljon kauemmin kuin mitä lääkärit olivat olettaneet. Googlaa nimellä Norman Cousins.