Onko Suomessa syöpäsairaille lapsille SuperNarua ?

Kysytty

Syöpää sairastaville lapsille on Ruotsissa keksitty "supernaru", eli naru mihin kiinnitetään pieni helmi aina kun on hoito, leikkaus, ambulanssimatka tai vaikka erityisen kiva päivä. Jokin syöpäjärjestö on jutun takana. Onko tätä tapaa Suomessa?

Vastaus

Vastattu

SuperNaru näyttää olevan ruotsalainen keksintö, mutta varmasti kopioimisen arvoinen. SuperSnöret

Asiaa kannattaa ehdottaa Suomen syöpäjärjestöille. tiedotus@cancer.fi