Nyt tarvittaisiin opettavainen kirja 10 vuotiaalle,aiheena valehtelu. Olisiko jotain lähellä teini-ikää olevaa tyttöä kiinnostavaa kirjaa, jonka kautta voisi…

Kysytty

Hei,
Nyt tarvittaisiin opettavainen kirja 10 vuotiaalle,aiheena valehtelu.
Olisiko jotain lähellä teini-ikää olevaa tyttöä kiinnostavaa kirjaa, jonka kautta voisi oppia ettei valehtelu vanhemmille kannata.Tyttö lukee mielellään jännittäviä kirjoja.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voisitte kokeilla Ville Tantun kirjaa Tiikerisydän.
(Paloheinässä hyllyssä)
Hieman "romanttisemman" lähestymistavan tarjoaa Monica Vikström-Jokelan Ellen ja yllätysten kesä.
(myös hyllyssä Paloheinässä)