Otsikko
Voisiko pääkaupunkiseudun kirjastoihin saada Judith Kerrin teoksen Other way round? Sarjan aiempi teos "When Hitler Stole The Pink Rabbit" on kyllä…

Kysytty

Hei. Voisiko pääkaupunkiseudun kirjastoihin saada Judith Kerrin teoksen Other way round? Sarjan aiempi teos "When Hitler Stole The Pink Rabbit" on kyllä kirjastoissa, mutta ei tuota toista osaa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Näyttäisi siltä, ettei teosta ”Other Way Round” ole saatavilla kuin käytettynä, eikä sitä ei ole HelMet-kirjastojen hankintajärjestelmässäkään. Siksi voi hyvinkin olla, ettei tuota teosta pystytä hankkimaan HelMet-kirjastoihin. Laitoin kuitenkin varmuuden vuoksi siitä hankintapyynnön, jos kirjasta otetaan jossakin vaiheessa vain uusi painos.

Jos haluat itse hankkia tuon kirjan, sitä löytyy käytettynä Amazon.comista osoitteesta http://www.amazon.co.uk/Other-Way-Round-Judith-Kerr/dp/0001846043.