Haluaisin lukea kirjan nimeltä nimeltä nuori Hu. En on onnistunut löytämään. Se on kertomus pienestä kiinalaispojasta ja kirja on todennäköisesti painettu 1930…

Kysytty

Haluaisin lukea kirjan nimeltä nimeltä nuori Hu. En on onnistunut löytämään. Se on kertomus pienestä kiinalaispojasta ja kirja on todennäköisesti painettu 1930-40 luvulla. Se on suomenkielinen ja liittyy mahdollisesti lähetystyöhön.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Olisiko kyseessä Elizabeth Foreman-Lewisin teos ”Nuori Fu: kiinalaispojan tarina”? Se on ilmestynyt WSOY:n kustantamana 1939.