Voiko ulkopaikkakuntalainen varata Turun kaupunginkirjastosta kirjoja? Ja jos voi, maksaako mitään? Tulen pariksi viikoksi Turkuun.

Kysytty

Voiko ulkopaikkakuntalainen varata Turun kaupunginkirjastosta kirjoja? Ja jos voi, maksaako mitään? Tulen pariksi viikoksi Turkuun.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voit varata Turun kaupunginkirjastosta, kunhan olet hankkinut kirjastokortin. Tarvitset sitä varten kuvallisen henkilöllisyystodistuksen ja sinun täytyy antaa pysyvä osoitteesi. Varaus on maksullinen, tällä hetkellä varausmaksu on 1 euro/teos ja se maksetaan teosta noudettaessa.