Saako Turun pääkirjastosta lainatun kirjan palauttaa johonkin muuhun kirjastoon esim.Runosmäkeen?

Kysytty

Saako Turun pääkirjastosta lainatun kirjan palauttaa johonkin muuhun kirjastoon esim.Runosmäkeen?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voit palauttaa Turun kaupunginkirjastosta lainatun kirjan mihin tahansa Turun kaupunginkirjaston toimipisteeseen, ei kuitenkaan mielellään kirjastoautoon.