Voiko kirjan palauttaa mihin vain helmetin kirjastoon vai sinne mistä lainasi?

Kysytty

voiko kirjan palauttaa mihin vain helmetin kirjastoon vai sinne mistä lainasi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lainat voi palauttaa mihin tahansa Helmet-kirjastoon.

0 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Huomion arvoinen lisäetu: mihin tahansa Helmet-kirjastoon - ilman kuljetusmaksua tms. lisämaksua. Sellaisiakin kirjastokimppoja on nähty, joissa lainat kyllä sai palauttaa muuallekin kuin mistä sen nouti mutta "vieraaseen" kirjastoon palautetusta aineistosta veloitettiin asiakasta.