Varasin luokalleni 8 kpl eri lasten novellikokoelmia. Miten voisin varata noita kirjoja useita kappaleita? Varaussysteemi ilmoittaa, että en voi tehdä varausta…

Kysytty

Hei!
Varasin luokalleni 8 kpl eri lasten novellikokoelmia. Miten voisin varata noita kirjoja useita kappaleita? Varaussysteemi ilmoittaa, että en voi tehdä varausta, koska olen jo varannut saman kirjan. Tarvitsisin luokkaan kirjoja vähän enemmän kuin 8!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

HelMetin kautta ei valitettavasti tosiaankaan voi varata useita kappaleita samaa kirjaa. Kirjaston henkilökunta pystyy kuitenkin oman käyttöliittymänsä kautta kohdistamaan useampiakin varauksia saman nimekkeen eri niteisiin. Saadaksesi luokallesi monta samanlaista kirjaa joudut siis joko käväisemään kirjastossa tai soittamaan, jotta voimme tehdä varaukset puolestasi.